Skocz do zawartości
  • Zarejestruj się

Counter-Strike 2

Nowy Wygląd, Nowe Możliwości

Dla wszystkich miłośników Counter-Strike, mamy dla was ekscytujące wieści! Nasza społeczność właśnie przeszła przez znaczącą metamorfozę i prezentujemy wam nasz zupełnie nowy szablon forum.

Rejestracja

Dołącz do Naszej Społeczności!

Zachęcamy wszystkich fanów Counter-Strike do rejestracji na naszym forum i dołączenia do rosnącej społeczności. To idealne miejsce, aby poznać nowych znajomych, uzyskać porady, a nawet znaleźć partnerów do gry. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym graczem, z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.
Rozegramy to wspólnie?

Darmowy VIP!

Darmowa ranga VIP!

🎮Czy jesteś gotów na wyjątkowe przywileje? Teraz masz szansę stać się VIP-em na naszych serwerach Counter-Strike zupełnie za darmo! 🎮
Kliknij w post i walcz razem z nami!

Partnerzy

logo
logo
logo
logo

[CS2] Aktualizacja 02.11.2023


Grant

Rekomendowane odpowiedzi

 image.png.2da1c4aa297ec54adda48e339b0b6446.png

Aktualizacja - 02.11.2023

 

[WARSZTAT] 

  • Włączono przesyłanie map CS2 do warsztatu.
  • Serwisy społeczności mogą hostować mapy warsztatowe.
  • Dodano funkcje chropowatości i metaliczności farby według koloru do wykończeń Solid Color, Spray-Paint i Hydrographic w edytorze przedmiotów.
  • Dodano opcję przełączania automatycznej korekcji kolorów PBR dla wszystkich typów naklejek w edytorze przedmiotów.
  • Różne aktualizacje systemu pomocy edytora przedmiotów, w tym komenda “mat_fullbright 10” do testowania automatycznej korekcji kolorów PBR.
  • Różne aktualizacje narzędzi warsztatowych.
     

[ROZGRYWKA]

  • Naprawiono błąd, który ignorował polecenia użytkownika w słabych warunkach sieciowych.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że broń strzelała szybciej niż zamierzono.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że klient pokazywał kilka strzałów dla jednego rzeczywistego strzału.
  • Naprawiono błąd, w którym gracze nie zachowywali broni między dodatkowymi rundami w dogrywce.
  • Naprawiono kilka błędów, w których upuszczona broń wypadała z przestrzeni rozgrywki (przyp. red. – poza mapę lub niewidzialne tekstury)
  • W trybie pierwszoosobowym martwi gracze będą teraz widzieć swoje ciało w miejscu śmieci z uwzględnieniem opóźnienia serwera.
  • Wdrożono zmianę, która powoduje, że wabiki współgrają estetycznie z dymem.
  • Granaty dymny mają teraz minimalny czas działania zapalnika, aby zapobiec przedwczesnej detonacji dymu w szczelinach.
  • Ataki nożem będą teraz traktować wrogów priorytetowo i będą trafiać członków drużyny tylko wtedy, gdy w zasięgu nie będzie żadnych wrogów.
  • Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków.
  • Ataki nożem natychmiast po zmianie na nóż zawsze będzie zadawał pełną liczbę obrażeń.
     

[MAPY]

Inferno

  • Naprawiono przycinanie w  różnych obszarach.
  • Naprawiono różne mikroszczeliny pojawiające się na mapie.
  • Naprawiono znikające siatki w skyboxie.
  • Usunięto ptaki, które często były mylone z nadlatującymi granatami.
     

[SERWERY]

  • Dodano parametr “sv_maxuptimelimit”, aby zażądać wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin pracy.
  • Obsługa parametru “sv_maxuptimelimit” w celu losowego wybierania limitu czasu działania na instancję w zakresie np. parametr wiersza “sv_maxuptimelimit 48-72” zażąda od instancji serwera gry samoczynnego wyłączenia w ciągu 48 – 72 godzin poprzez wydanie polecenia “sv_shutdown” na serwerze gry.
  • Dodano zapisy dziennika uruchamiania serwera gry.
  • Serwery będą teraz wyświetlać na czasie globalne wiadomości, gdy gracze potwierdzą otrzymanie nowo zdobytych przedmiotów podczas połączenia z serwerem.
  • Naprawiono błąd pokazujący 100% utratę pakietów natychmiast po połączeniu.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ping mógł być bardziej zaniżony niż wynik rzeczywistej ilości pingu.
     

[INNE]

  • Poprawiono renderowanie naklejek.
  • Dodano ilość zwycięstw i potrzebne zwycięstwa do kafelków mapy w menu trybu rywalizacji .
  • Naprawiono różne błędy skinów i naklejek.
  • Naprawiono różne drobne błędy interfejsu HUD.
  • Naprawiono różne błędy interfejsu podglądania przedmiotów.
  • Naprawiono błąd skina na nogach agenta ‘Trapper Aggressor’.
  • Poprawiono wydajność animacji graczy na kliencie i serwerze.
  • Zmieniono kanister granatu dymnego na materiał chromowany.
  • Opcja ‘Zwiększ kontrast gracza” nie ma już zastosowania do martwych graczy.
  • Dostosowano wartość progową głosu mikrofonu.

źródło:

steam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Cześć zapalony graczu!

Właśnie trafiłeś na sieć serwerów CS2 i CS 1.6, które są tworzone w najlepszy możliwy sposób - czyli OD GRACZY DLA GRACZY.
Nasza społeczność to centrum pasji do tych gier, oferująca unikalną atmosferę i wsparcie między członkami społeczności PYKAMY. Koleżeństwo i pomoc to dwa słowa klucz, które dodają nam dodatkowej motywacji dla ciągłego ulepszenia i wielu konkursów dla naszych KOCHANYCH graczy! Dołącz do nas, aby uzyskać dostęp do obszernej bazy wiedzy, dyskusji na temat Counter-Strike 2 (CS2), serwerów CS2 oraz wszystkiego, co związane z tymi grami.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.