Skocz do zawartości

Counter-Strike 2

Nowy Wygląd, Nowe Możliwości

Dla wszystkich miłośników Counter-Strike, mamy dla was ekscytujące wieści! Nasza społeczność właśnie przeszła przez znaczącą metamorfozę i prezentujemy wam nasz zupełnie nowy szablon forum.

Rejestracja

Dołącz do Naszej Społeczności!

Zachęcamy wszystkich fanów Counter-Strike do rejestracji na naszym forum i dołączenia do rosnącej społeczności. To idealne miejsce, aby poznać nowych znajomych, uzyskać porady, a nawet znaleźć partnerów do gry. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym graczem, z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.
Rozegramy to wspólnie?

Darmowy VIP!

Darmowa ranga VIP!

🎮Czy jesteś gotów na wyjątkowe przywileje? Teraz masz szansę stać się VIP-em na naszych serwerach Counter-Strike zupełnie za darmo! 🎮
Kliknij w post i walcz razem z nami!

Partnerzy

logo
logo
logo
logo

[CS2] Aktualizacja 25.10.2023


Grant

Rekomendowane odpowiedzi

 image.png.2da1c4aa297ec54adda48e339b0b6446.png

Aktualizacja - 25.10.2023

 

[ MAPY ]

  • Różne poprawki błędów i dostosowania:

 

Inferno

  • Poprawiona widoczność bomby, kiedy jest podłożona przy fontannie na punkcie B
  • Udoskonalone zachowanie odbicia granatu na dachu i modelach z kamienia, aby było bardziej przewidywalne
  • Usunięta część balustrady na balkonie
  • Dostosowana brama garażowa na punkcie A, aby poprawić czytelność graczy i kolizje
  • Naprawiony błąd z oświetleniem na mapie warsztatowej Inferno
  • Usunięte różne mikroprzestrzenie
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

Overpass

  • Usunięte lub dostosowane modele i tekstury w celu poprawy czytelności graczy
  • Dostosowane oświetlenie w niektórych obszarach, aby poprawić czytelność graczy
  • Dostosowane ograniczenia granatów w różnych miejscach

 

Nuke

  • Naprawiony clipping na podestach drzwi do rampy, aby zapobiec nieprawidłowym odbiciom granatów
  • Poprawiony kolizje na drzwiach między rampą a punktem B, aby były bardziej dokładne
  • Poprawiona czytelność graczy na kontenerze na punkcie B
  • Naprawione przypadki, w których gracze przechodzili przez bramę garażową na lobby
  • Usunięte dynamiczne światło przy “squeaky”, aby zapobiec ujawnianiu pozycji gracza przez drzwi
  • Naprawione różne dziury w świecie
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

Dust2

  • Naprawione mikropęknięcia w modelach skrzyń

 

Anubis

  • Dostosowany clipping granatów wokół punktu B, aby zapobiec zatrzymywaniu się granatów w ciasnych miejscach
  • Naprawione liczne przypadki, w których upuszczone bronie wchodziły w geometrię świata
  • Naprawione liczne dziury i pęknięcia w świecie
  • Naprawiona kolizja na geometrii, gdzie C4 mogło zostać wyrzucone poza mapę
  • Przycięte obszary, na których gracze mogli się ustawiać, co zapewniało niesprawiedliwą przewagę
  • Naprawione problemy z lightmapami w okolicach wody przy CT spawn
  • Poprawiona czytelność graczy na środku
  • Poprawiona pozycja wprowadzenia drużyny CT
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

Office

  • Poprawiona czytelność graczy przy CT spawn wokół pojazdu SWAT
  • Naprawione braki w niektórych cubemapach, które powodowały problemy z oświetleniem
  • Naprawione artefakty oświetleniowe na skrzyniach przy niskich ustawieniach
  • Wyłączona animacja na automacie z napojami
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

Vertigo

  • Naprawione kolizje drabiny blokujące pociski i granaty
  • Naprawione nieprawidłowe właściwości powierzchni na belek stalowych
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu
  • Mirage
  • Naprawione różne problemy z penetracją pocisków
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

Ancient

  • Wprowadzone dostosowania mgły w celu poprawy czytelności graczy
  • Naprawione mikropęknięcia w modelach skrzyń
  • Naprawione liczne dziury i pęknięcia w świecie
  • Wprowadzone dostosowania widoczności w obszarze “donut”
  • Naprawione problemy z penetracją pocisków przez panele drewniane w pobliżu punktu B
  • Poprawione właściwości materiałów na niektórych modelach plandek
  • Ogólna poprawa clippingu/ruchu

 

[ INNE ]

  • Naprawione przypadki, w których bronie mogły wypadać poza świat
  • Naprawiony błąd, w którym obrażenia od Molotova wobec samego siebie mogły być błędnie karane jako obrażenia drużynowe
  • Poprawiona wydajność dla błysków luf i efektów granatów HE
  • Różne poprawki błędów i dostosowania dotyczące wykończeń broni i naklejek
  • Dodano kod do poprawy pakietów, które docierają w szybkim tempie w nieprawidłowej kolejności. Te pakiety były wyświetlane jako utrata w grafice sieci.
  • Naprawiony błąd, w którym trasa SDR mogła czasami wybrać drugą najlepszą trasę podczas natychmiastowego połączenia i utrzymywać ją zbyt długo.

źródło:

steam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Cześć zapalony graczu!

Właśnie trafiłeś na sieć serwerów CS2 i CS 1.6, które są tworzone w najlepszy możliwy sposób - czyli OD GRACZY DLA GRACZY.
Nasza społeczność to centrum pasji do tych gier, oferująca unikalną atmosferę i wsparcie między członkami społeczności PYKAMY. Koleżeństwo i pomoc to dwa słowa klucz, które dodają nam dodatkowej motywacji dla ciągłego ulepszenia i wielu konkursów dla naszych KOCHANYCH graczy! Dołącz do nas, aby uzyskać dostęp do obszernej bazy wiedzy, dyskusji na temat Counter-Strike 2 (CS2), serwerów CS2 oraz wszystkiego, co związane z tymi grami.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.