Skocz do zawartości

[CS2] Aktualizacja 30.06.2023


Grant

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

image.png.2da1c4aa297ec54adda48e339b0b6446.png

Aktualizacja - 30.06.2023

[ROZGRYWKA]

  • Dodano tryb swobodny.

 

[STRZELANIE]

  • Naprawiano rzadko występujące przypadki, w których pociski nie nadążały za sprayem.

 

[MAPY]

  • Dodano mapę Nuke do trybów: Deathmatch, Uproszczony oraz Turniejowy.
  • Dodano mapę Office do trybów: Deathmatch oraz Uproszczony.
  • Usunięto mapę Mirage.

 

[DŹWIĘK]

  • Dodano efekty odległości do wszystkich pozycyjnych źródeł dźwięku.
  • Ulepszenia przetwarzania dla dźwięku 3D.
  • Ogólne poprawki i ulepszenia miksu.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami dźwięki nie respektowały wartości okluzji otaczającej geometrii, co powodowało, że źródła wydawały się bliżej, niż były.
  • Naprawiono brakujące niskie częstotliwości w pewnych odległościach od źródeł dźwięku, takich jak granaty i ostrzał z broni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki były nieco głośniejsze lub cichsze w zależności od orientacji.
  • Dodano dźwięki muzyczne do ekranów akceptacji dopasowania oraz ładowania.
  • Dodano unikalną warstwę okluzji dźwięku, aby pomóc w pionowym pozycjonowaniu dźwięku na Nuke’u.

 

[ANIMCAJA]

  • Od teraz można sprawdzać granaty.
  • Ulepszone animacje zastrzyku wzmacniającego.
  • Ulepszone zachowanie sprawdzania różnych rodzajów broni.

 

[RUCH]

  • Naprawiono przypadki niezamierzonego powolnego kucania/odkucania.
  • Odczucie bunny hopu powinno teraz ściśle pasować do CS:GO działającego na 128 tickrate.
  • Dodano convar_sv_jump_spam_penalty_time, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie stylu bunny hop.
  • Odczyt dla cl_showpos został ulepszony, aby pokazać maksymalną prędkość z ostatnich 3 sekund; ta liczba jest w nawiasie w wierszu “vel”.
  • Gracze nie mogą już skakać pod koniec czasu rozgrzewki. 

 

[SIEĆ]

  • Wysyłanie ramek delta gry jest teraz asynchroniczne, zmniejszając użycie procesora głównego wątku serwera dedykowanego, zmniejszając w ten sposób prawdopodobieństwo porzucenia danych.

 

[RÓŻNE]

  • Naprawiono przypadek, w którym broń na kaburze była renderowana na martwym graczu.
  • Dodano ikonę wyposażenia niezależnie od drużyny dla kafelków przedmiotów w ekwipunku/wyposażeniu.
  • Jeśli to możliwe, przełączenie na tryb widza spowoduje domyślne oglądanie na własne oczy.
  • Dostosowano przejście między kamerą pościgu widza, a kamerą ruchomą.
  • Wyśrodkowany tekst trybu gry na ekranie ładowania.
  • Usunięto “Najlepsze z X rund” z ekranu ładowania.

źródło:

steam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.