Skocz do zawartości

Counter-Strike 2

Nowy Wygląd, Nowe Możliwości

Dla wszystkich miłośników Counter-Strike, mamy dla was ekscytujące wieści! Nasza społeczność właśnie przeszła przez znaczącą metamorfozę i prezentujemy wam nasz zupełnie nowy szablon forum.

Rejestracja

Dołącz do Naszej Społeczności!

Zachęcamy wszystkich fanów Counter-Strike do rejestracji na naszym forum i dołączenia do rosnącej społeczności. To idealne miejsce, aby poznać nowych znajomych, uzyskać porady, a nawet znaleźć partnerów do gry. Niezależnie od tego, czy jesteś nowicjuszem, czy doświadczonym graczem, z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.
Rozegramy to wspólnie?

Darmowy VIP!

Darmowa ranga VIP!

🎮Czy jesteś gotów na wyjątkowe przywileje? Teraz masz szansę stać się VIP-em na naszych serwerach Counter-Strike zupełnie za darmo! 🎮
Kliknij w post i walcz razem z nami!

Partnerzy

logo
logo
logo
logo

Toyota GR Yaris - poważne chuligaństwo


Zio73k

Rekomendowane odpowiedzi

Toyota GR Yaris jest zrodzonym z pasji… anty-Priusem. Jej budowę nakazał i nadzorował sam szef szefów w Toyocie – Akio Toyoda. 

Toyota GR Yaris

Toyota zdjęła z Yarisa GR folię maskującą i zdradziła jego parametry techniczne: mały hiperhatch z silnikiem 1.6 turbo ma 261 KM, 360 Nm, waży 1280 kg i przyspiesza od 0 do 100 km/h w mniej niż 5,5 s.

  • Yaris GR ma najmocniejszy i najbardziej wysilony, 3-cylindrowy silnik dostępny w seryjnie produkowanym samochodzie: 161 KM z litra pojemności!
  • Stosunek masy do mocy wynosi 4,9 kg/KM

Toyota GR Yaris

Toyota GR Yaris – na bazie rajdowych doświadczeń i baza dla nowej rajdówki

 

Yaris GR powstał na bazie doświadczeń fabrycznego zespołu WRC i według wytycznych Tommiego Mäkinena (kierownik teamu Gazoo Racing), a także pod specjalnym nadzorem Akio Toyody – szefa Toyoty. Dzięki temu firma nie szczędziła budżetu na Yarisa GR i wyposażyła swojego małego potwora w zaawansowane technicznie rozwiązania. Jest to całkowicie odrębny projekt od „cywilnego” Yarisa i stanowi też bazę homologacyjną dla nowej rajdówki WRC.

Kluczowymi aspektami w rozwoju konstrukcji były udoskonalenie aerodynamiki, korzystny rozkład mas i niska masa auta. Dlatego Yaris GR otrzymał trzydrzwiowe nadwozie o długości 3995 mm i stosunkowo duży rozstaw osi wynoszący 2558 mm. Rozstaw kół także przebija większość supermaluchów segmentu B: z przodu wynosi 1530 mm, a z tyłu nawet o 60 mm więcej. Poza tym tkwi tam zawieszenie z podwójnymi wahaczami! Z kolei linia dachu (wykonanego z tworzywa wzmacnianego włóknem węglowym) przebiega aż o 91 mm niżej niż w pięciodrzwiowym „cywilnym” nowym Yarisie. Dla lepszego balansu kilogramów silnik cofnięto w stronę kabiny, a akumulator wylądował z tyłu pod bagażnikiem. Z aluminium wykonano maskę, drzwi i tylną klapę.

Toyota GR Yaris

Toyota GR Yaris – kute BBSy „Made in Japan”

Milimetry robią wrażenie jeśli się zna odpowiedni kontekst, natomiast efektowny wygląd mówi sam za siebie. W Yarisie GR „robotę robią” ogromna „paszcza” z wlotami powietrza, szerokie i wystające tylne błotniki oraz opadająca linia dachu w stylu coupe z bardzo niską szybą. Ta sylwetka wygląda o wiele bardziej łobuzersko niż Yaris GRMN bazujący na poprzedniej generacji małej Toyoty. 18-calowe felgi może nie mają wymyślnego wyglądu, ale nie to jest ważne: w opcji można mieć bowiem kute BBS-y ze szpanerskimi napisami „Made in Japan” i „Forged”, obute w Micheliny Pilot Sporty 4S.

Perłą w konstrukcji Yarisa GR jest jego układ napędu na 4 koła, ochrzczony „GR-FOUR” – to bezpośrednie nawiązanie do Celiki GT-FOUR, którą kierowcy Toyoty w latach 80. i 90. świętowali serie triumfów w Rajdowych Mistrzostwach Świata. System 4x4 wykorzystuje błyskawicznie reagujące sprzęgło. Teoretycznie jest w stanie przenieść nawet 100 proc. napędu na przednią lub tylną oś. W praktyce o proporcji decyduje jednak kierowca poprzez wybór trybu jazdy: Normal (60:40), Sport (30:70) lub Track (50:50). Z kolei rozdziałem momentu między koła na prawej i lewej stronie zarządzają dwa mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu typu Torsen (opcja w pakiecie Circuit). Żaden z obecnie dostępnych małych, sportowych hatchbacków nie ma tak zaawansowanego układu przeniesienia napędu. Skrzynia biegów? Wyłącznie 6-biegowy manual – też już powoli rarytas w tej klasie.

Podsumowując idealne auto dla kobiet lub do miasta...

A tak serio świetna zabawka na tor <3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Cześć zapalony graczu!

Właśnie trafiłeś na sieć serwerów CS2 i CS 1.6, które są tworzone w najlepszy możliwy sposób - czyli OD GRACZY DLA GRACZY.
Nasza społeczność to centrum pasji do tych gier, oferująca unikalną atmosferę i wsparcie między członkami społeczności PYKAMY. Koleżeństwo i pomoc to dwa słowa klucz, które dodają nam dodatkowej motywacji dla ciągłego ulepszenia i wielu konkursów dla naszych KOCHANYCH graczy! Dołącz do nas, aby uzyskać dostęp do obszernej bazy wiedzy, dyskusji na temat Counter-Strike 2 (CS2), serwerów CS2 oraz wszystkiego, co związane z tymi grami.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.